Explore a new world..

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Verwarring

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Frieda

Aantal berichten : 37
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 04-11-09
Leeftijd : 22

Character sheet
Leeftijd: A few years..
Partner: Liefde..? Nee bedankt!
Team: Nog geen..

BerichtOnderwerp: Verwarring   za mei 08, 2010 9:35 pm

Frieda liep langzaam over het strand, de laatste keer dat ze hier was kwam ze Mavi tegen.. Die leek nu compleet van de wereld verdwenen, misschien had die haar hulp niet meer nodig en was ze zelf weer terug naar haar woonplaats gegaan? Misschien was het egoistisch, maar Frieda vond het jammer dat ze weg was en had liever dat ze was gebleven.. Misschien was ze er ook gewoon wel maar had ze iemand anders gevonden die haar kon helpen.. Frieda zou dat wel begrepen, wie vertrouwde haar nou? Ze dacht weer even aan Winny, misschien zou ze met hem een rescue team kunnen beginnen? Maar.. Ze had hem al zo lang niet meer gezien..
Even zat Frieda stil en keek ze richting de zee. Waarom gaf ze er eigenlijk nu opeens zo veel over? Normaal was ze emotieloos en probeerde ze andere juits op een afstand te houden.. Wat was er mis met haar?! Misschien kwma het door haar domme idee om een rescue team te beginnen.. Ze was hielt er van te helpen en dingen te onderzoeken.. Maar wat kon ze zonder andere members?
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Mystery

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6 months ♥
Partner: Gha.
Team: //

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   za mei 08, 2010 9:54 pm

Een kleine Mew vloog rustig over het strand. Parola was een tijdje leeg geweest, maar nu kwam iedereen terug. Dus zij ook. Haar naam was Mystery, en dat was precies wat ze was. Niemand kon raden wat er in haar koppie om ging. Ze zweefde wat ondersteboven en maakte wat salto's. Het strand was een mooie plek, je had er veel ruimte om je vlieg-kunsten te oefenen. Haar blik viel opeens op een Bulbasaur. Was het wel een Bulbasaur? Deze had geen stippen. Bulbasaur hadden toch altijd paddenpokken? Mystery zweefde naar de Bulbasaur toe. Ze zag er niet vrolijk uit. In tegenstelling; ze zag er verdrietig uit. ''Niet droevig zijn!'' riep Mystery met haar lieve stemmetje. Ze vloog een rondje om het hoofd van de Bulbasaur. Misshcien was die wel verdrietig omdat ze geen vlekken had. Maar, zonder vlekken leek ze minder op een koe. En een Bulbasaur hoorde niet op een koe te lijken! En als het paddenpokken waren, en geen vlekken, dan was het toch ook positief? Eigenlijk had Mystery nog nooit goed gekeken naar een gewone Bulbasaur. Ze wist niet goed wat de vlekken waren. Misschien kon ze dat aan de vreemde Bulbasaur vragen. Ze ging ondersteboven hangen voor de Bulbasaur. ''Wat zijn de vlekken van Bulbasaur eigenlijk?'' Ze bedacht zich opeens dat deze Bulbasaur het misschien niet wist. Want deze had geen vlekken, en wist dus ook niet wat het waren. Tenzij ze een hele familie had met Bulbasaur die wel vlekken hadden. Mystery begon haar eigen gedachten niet meer te snappen en besloot maar op antwoord te wachten, terwijl ze nog steeds ondersteboven hing.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   za mei 08, 2010 10:04 pm

'Niet droevig zijn!' zei een lief stemmetje, Fieda keek omhoog en zag waar de stem vandaan kwam.. Het was een mew.. Frieda zuchtte gewoon en keek weer naar het uitzicht. Opeens verscheen de mew's hoofd ondersteboven voor Frieda's zicht, maar deze leek niet te schrikken 'Wat zijn de vlekken van een Bulbasaur eigenlijk?' vroeg de mew nieuwsgierig. Frieda keek haar aan, maar Frieda's blik was koud. ,,Ik heb geen idee.. Andere bulbasaurs worden er mee geboren.." Frieda zelf had zich ook altijd afgevraagt wat het waren.. Maar ook waarom ze zelf zo raar was. Frieda had geen vlekken, puntigere tanden en rodere ogen dan de andere bulbasaur..
Profiel bekijken
Mystery

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   za mei 08, 2010 10:59 pm

''Ik heb geen idee.. Andere bulbasaurs worden er mee geboren..'' was het antwoord van de Bulbasaur. Haar stem klonk niet bepaald lief. Mystery vond dat niet leuk. Iedereen moest aardig zijn en vrolijk! De meeste Pokémon schrokken als ze Mew zagen, maar deze Bulbasaur liet zelf niks van schrik doorschemeren. ''Jij bent vreemd,'' flapte Mystery er uit. Ze ging weer gewoon hangen en bekeek de Bulbasaur aandachtig. ''Ach, je bent vast beter af zonder paddenpokken!'' Ze had besloten dat het toch pokken waren. Grinnikend maakte ze een salto, waarna ze met haar handjes voor haar mond weer naar de Bulbasaur keek. Ze vond het er raar uitzien, zo zonder stippen. Maarja, altijd beter geen pokken dan wel. Ze keek even om naar de zee, die eindeloos leek. Wat zou er aan het einde zitten? Ze had zelf nog weinig besef van ruimte. Daarom stak ze haar armpje uit om het water te pakken, maar hoe goed ze ook haar best deed, ze kreeg het maar niet in haar pootjes. En dat terwijl ze het toch echt zag! Mystery snoof geïrriteerd en besloot toen naast de vreemde Bulbasaur te zitten. Het maakte een klein plof geluidje toen ze haar kontje op het zand liet vallen. Haar staart ging vrolijk heen en weer. Mystery bedacht zich opeens dat het antwoord van de Bulbasaur haar teleur had gesteld. ''Heb jij geen familie met paddenpokken?'' vroeg ze, waarna ze haar kop in haar richting draaide. Iedereen had toch familie, en alle Bulbasaur hadden toch vlekken? Dan zou de familie van deze ook vlekken moeten hebben.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   zo mei 09, 2010 12:33 pm

Frieda keek nogsteeds strak voor zich uit 'Jij bent vreemd..' flapte de mew er uit, Frieda kreeg een klein glimlachje op haar gezicht ,,Dat kan ik ook van jouw zeggen.." haar stem klonk nu iets minder kil, maar daarna zweeg ze weer 'Ach, je bent vast beter af zonder paddenpokken!' dus deze mew dacht dat het paddenpokken waren. Grinnikend maakte de mew een salto en Frieda grinnikte ook even kort. Na een tijdje kwam de mew met een lichte plof naast Frieda op de grond terecht. Frieda keek even vreemd naar de mew toen die haar armpjes voor zich uit stak en probeerde het water te pakken. Frieda grijnsde even, maar die verdween als nel bij mews volgende vraag 'Heb jij geen familie met paddenpokken?' Frieda zuchtte even, dit had ze kunnen verwachten.. ,,Ik heb ooit familie gehad met 'paddenpokken'.." antwoorde Frieda even stilletjes ,,Maar dat was lang geleden.."
Profiel bekijken
Mystery

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   zo mei 09, 2010 4:40 pm

Mystery merkte dat Frieda zuchtte. Blijkbaar vond ze haar vraag niet zo leuk. ''Ik heb ooit familie gehad met 'paddenpokken'..'' begon ze. ''Maar dat was lang geleden..'' Mystery keek haar met een schuin koppie aan. Ze wilde 'vertel!' roepen, maar deed het niet. De pokloze Bulbasaur leek niet vrolijk te worden van haar vraag. ''Ik heb nooit familie gekend!'' riep Mystery. Ze fronste. Klopte die zin wel? In haar oortjes klonk het onlogisch. Misschien had er een woordje tussen gemoeten. 'Mijn'? 'Ik heb mijn familie nooit gekend'? Dat klonk al veel logischer. Als de Bulbasaur iets gezegd had, had Mystery het niet gehoord. Ze was te druk met denken of haar zin nou klopte of niet. Ze keek haar opnieuw aan. ''Ik ben Mystery,'' stelde ze zich kalmpjes voor. Haar stem was niet enthousiast zoals normaal. Misschien kwam het door het grote dilemma of haar Algemeen Beschaafd Nederlands wel klopte. Ze richtte haar blik weer op de zee. Het water bewoog een beetje. Mystery werd er scheel van. Kon dat water niet eens stil liggen? Opeens kreeg ze een leuk idee. Haar oogjes begonnen te gleien en ze creëerde een bol. Grinnikend vloog ze omhoog en landde ze er op. De bol zweefde omhoog. Mystery's ogen hielden op met gloeien en de bol verdween. In plaats van gewoon weg te zweven liet ze zich een heel eind vallen. Beneden liet ze weer een bel ontstaan waar ze netjes op landde. Ze giechelde vrolijk, vergetend dat Frieda er ook nog was.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   zo mei 09, 2010 6:01 pm

'Ik heb nooit familie gekend!' riep de mew even uit, Frieda keek haar even vreemd aan en glimlachte lichtjes. ,,Ik ben Mystery" stelde de mew zich kalmpjes voor ,,Frieda.." zei Frieda nu om zich voor te stellen. Na een tijdje na de zee gekeken te hebben begon Mystery te spelen met haar krachten, daarbij leek ze Frieda helemaal te vergeten maar dat maakte Frieda niet uit. Het zag er leuk uit een pokemon zo leuk te zien spelen.. Frieda grijnsde even naar de giechelende mew en stond toen op. ,,Heb jij ooit gehoort over rescue teams?" vroeg ze opeens uit het niets.
Profiel bekijken
Mystery

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   zo mei 09, 2010 6:26 pm

'Heb jij ooit gehoord over rescue teams?'' Mystery keek Frieda raar aan. Ze liet de bubbel waar ze nu op zat knappen en zweefde naar haar toe. ''Natuurlijk!'' antwoordde ze vrolijk. Ze ging weer zitten waar ze eerst gezeten had. Ze dacht eventjes na. Rescue teams.. Teams die Pokémon redden. Zij gingen overal heen waar je maar heen kon, om alle verdwaalde Pokémon of Pokémon in gevaar te redden. De Pokémon in die teams moesten zeker zeer moedig zijn. De verhalen die Mystery in haar korte leventje gehoord had.. Ja, heel moedig. Al waren er natuurlijk ook wat 'zwakkere' Pokémon die op makkelijke plekken verdwaalden. Pokémon zonder richtingsgevoel had je natuurlijk ook. ''Pokémon in Rescue Teams zijn de beste Pokémon die er bestaan..'' mompelde Mystery afwezig. Ze zuchtte. Zoveel denken was niks voor haar. Het kwam door Frieda, die zette haar steeds aan het denken. Maar misschien was dat ook wel goed. Een frons ontstond op haar voorhoofd. Ze keek even goed naar Frieda. Opeens drong een gedachte haar koppie binnen. haar ogen werden groot en ze haalde diep adem. ''Zit jij in zo'n team?'' Haar stem was duidelijk bewonderend. Als Frieda in zo'n team zat had ze haar net een compliment gegeven. Wat een moeilijk woord eigenlijk; compliment. Hoeveel lettergrepen zaten daar wel niet in? Mystery merkte opeens dat haar gedachten de verkeerde kant op gingen, en schudde haar kop. Ze moest zich concentreren op het antwoord van Frieda, niet op hoeveel lettergrepen het woord 'compliment' had.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   zo mei 09, 2010 6:44 pm

'Natuurlijk!' antwoordde Mystery vrolijk, Frieda glimlachte even en keek weer naar mystery, die diep in gedachten leek te zijn 'Pokémon in Rescue Teams zijn de beste pokémon die bestaan..' mompelde Mystery na een tijdje afwazig, ze zuchtte en opeens leek ze verbaasd te zijn, haar ogen werde groot en ze haalde diep adem 'Zit jij in zo'n team?' haar stem was duidelijk bewonderend. Frieda grinnikte even ,,Bijna.." antwoordde ze ,,Ik ben vanplan een eigen rescue team op te richten.. Maar het lijkt niet echt te lukken.." ze zuchtte even ,,De anderen die in mijn team zouden zitten zijn verdwenen.." ze keek Mystery even aan, zou die soms.. Nee.. Die was er vast nog véél te jong voor..
Profiel bekijken
Mystery

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   zo mei 09, 2010 7:10 pm

Frieda grinnikte, al snapte Mystery niet wat er zo grappig was. ''Bijna..'' antwoordde ze. Mystery keek scheel. Dat klonk vreemd. Je zat wel in een team, of niet. Hoe kon je nou bijna in een team zitten? 'Ik ben van plan een eigen rescue team op te richten.. Maar het lijkt niet echt te lukken..'' sprak Frieda vervolgens. Mystery besloot dat vliegen leuker was dan zitten en liet zichzelf zweven. Vanaf hier kon ze Frieda ook beter bekijken. ''De anderen die in mijn team zouden zitten zijn verdwenen..'' De blik va Frieda gaf Mystery medelijden. ''Awwww!'' riep ze, waarna ze het zaad op Frieda's rug een knuffel gaf. Ze liet haar na een tijdje los en ging toen voor haar zweven. ''Dan moet je naar de Guild. Daar zijn veel Pokémon naartoe gegaan, daar kan je een teammaatje vinden!'' Ze grinnikte vrolijk en vloog een paar salto's, met haar handjes voor haar mond. Vervolgens richtte ze haar grote blauwe ogen weer op Frieda. ''Ik kan je er snel heen brengen!'' Ze wist niet of Frieda wel naar de Guild wilde. Maar, als ze een team wilde, dan moest het wel. Al kon ze ook naar de winkels toe gaan om een maatje te vinden. Mystery grinnikte lief, waarna ze haar armpje uitstak en Frieda's voorhoofd aanraakte. ''Daar gaan we!'' riep ze. Ze sloot haar ogen en liet een beeld van de Guild in gedachten verschijnen. Daar wilde ze heen.. Ze concentreerde zich zo goed mogelijk en teleporteerde. Omdat haar handje Frieda aanraakte teleporteerde die mee. Als het goed was, verschenen ze weer bij de Guild..

(Ik wist ff niks anders, dus ik hoop dat je het niet erg vindt Razz)
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   zo mei 09, 2010 7:15 pm

,,Aww!" riep Mystere miet medeleiden en ze gaf Frieda een knuffel, wat voor Frieda heel verwarrend was ,,Dan moet je naar de Guild. Daar zijn veel Pokémon nartoe gegaan, waar kan je een teammaatje vinden!" Frieda keek de mew die voor haar vloog verbaasd aan ,,Ik kan je er snel heen brengen!" en nog voor Frieda iets terug kon zeggen raakte mew haar voorhoofd al aan ,,Daar gaan we!" riep ze, opeens teleporteerden ze en..

Verschenen in de guild!
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Verwarring   

Verwarring
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: Het strand-
Ga naar: