Explore a new world..

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Net aangekomen..

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Frieda

Aantal berichten : 37
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 04-11-09
Leeftijd : 22

Character sheet
Leeftijd: A few years..
Partner: Liefde..? Nee bedankt!
Team: Nog geen..

BerichtOnderwerp: Net aangekomen..   wo nov 04, 2009 3:51 pm

Frieda kwam aanlopen, ze zocht naar een nieuw huis.. Bij haar vorige woonplek was ze weggestuurd omdat ze te anders was. Haar ogen waren vel rood en haar tanden waren groter dan die van de gemiddelde balbasaur. Ze stormpelde verveeld verder, ze kon toch neit goed met andere pokemons opschieten. Na een tijdje lopen zag ze winkels. Ze stopte even en keek om zich heen, zouden hier veel andere pokemons zijn..?

Laatst aangepast door Frieda op do nov 05, 2009 6:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Indy

Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 6:43 pm

Een shiny eevee liep op een rustig tempo door het dorp. Met grote blauwe oogjes keek ze om zich heen. Een tevreden glimlachje stond op haar gezicht. Indy was hier nog niet zo heel lang, maar ze had het hier prima naar haar zin. Ze had een leuk team genaamd, Team destiny en ook had ze al een paar goede vrienden. De guildmaster waren heel aardig, eigenlijk iedereen wel. Het was een goede start. Haar hele leven wilde ze al een rescue team starten en een paar dagen geleden was het eindelijk zover. Haar ouders hadden toegestemd en voor ze het wist was ze hier in Parola beland. Een bekende stem liet Indy uit haar gedachtes opschrikken, het was de stem van Aipom, de pokemon die spullen via zijn winkeltje verkocht. 'En hoe gaat het met team Destiny?' vroeg hij vrolijk. Indy lachte lief en knikte toen tevreden 'goed hoor!' antwoorde ze. Ze liep verder en toen viel haar blik op een bulbasaur. Alleen deze was anders.. Deze had geen vlekken en zo te zien ook vrij lange tandjes. Nieuwschierig liep Indy naar haar toe, zelf was ze ook anders dan andere eevee's, ze was een shiny en Indy wist hoe vervelend het af en toe kon zijn als je een ander uiterlijk had. 'Haloo' zei ze vrolijk 'Ik ben Indy'. Op haar snoet verscheen een vriendelijke gimlach.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 6:48 pm

Frieda keek Indy even aan, eerst zette ze een stap naar achteren, maar toen ze de glimlach op Indy's gezicht zag, glimlachde ze lichtjes terug. Mooi.. Deze pokemon scheld me tenmisnte niet uit.. dacht ze even ..Hoi.." zei ze een beetje kortaf terug, ze keek de shiny eevee even onderzoekend aan ,,Frieda.." zei ze om zichzelf voor te stellen en een klein glimlachje verscheen op haar gezicht..
Profiel bekijken
Indy

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 6:59 pm

De bulbasaur stelde zichzelf voor als Frieda. Indy had het gevoel dat ze niet helemaal zeker was van haar zaak, maar toch leek ze wel heel aardig. Ze ging voor haar zitten en schudde even haar koppie waarbij haar grijze oortjes alle kanten op gingen. 'Ookal ben ik hier nog niet zo lang... ik heb je nier niet eerder gezien. Woon je hier?' vroeg ze nieuwschierig. Haar grijze staart zwierde rustig achter haar lichaam met de wind mee terwijl haar blik niet af week van die van Frieda.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 7:02 pm

,,Ik ben hier heen gereist.." zei Frieda zacht ,,Ik leef nu in een tentje bij de bosrand bij het strand.." ze glimlachde even naar Indy ,,En waar woon jij..?" Frieda was altijd wat kortaf en probeerde alles altijd zo kort mogenlijk te zeggen.. Ze hield er niet van om te veel te praten.. Ze brak even uit haar gedachten en keek Indy weer even aan.
Profiel bekijken
Indy

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 7:10 pm

Indy luisterde naar haar zonder ook maar één keer haar aandacht van de bulbasaur af te wenden. 'Ik ben leider van een rescue team en we zijn op dit moment in training bij de guild.' antwoorde ze na een tijde 'En jij? Ben jij van plan ook een Team te gaan beginnen?' vroeg ze weer nieuwschierig. Vele pokemon reisde hierheen voor een bepaald doel, zoals Indy, haar doel was om een Rescue team te beginnen. Ze was benieuwd of Frieda ook zo'n doel had.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 7:13 pm

,,Ik was het niet vanplan.." zei Frieda even ,,Maar misschien ga ik er later 1 oprichten.." ze keek Indy even aan ,,Is leider van een team zijn niet moeilijk..?" vroeg ze even ,,Steeds andere pokemons om je heen die dingen van je verwachten enzo..?" Frieda zelf hield er neit zo van als er te veel van haar verwacht werd.. Ze was wel behulpsaam en holp pokemons in nood altijd, maar ze zat nooit op beloningen of bedankjes te wachten. Ze keek Indy even nieuwsgierig aan.
Profiel bekijken
Winny

Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 7:14 pm

Winny liep door de straat en zag de Bulbasaur en Shiny eevee. Hij liep er naar toe en keek ze met een schuine kop aan. "Hoi ik ben Winny! En wie zijn jullie."
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 7:17 pm

Frieda keek even naar Winny en toen weer naar Indy, als er veel pokemon's om haar heen waren werd ze altijd wat zenuwachtig. ,,Frieda.." antwoordde ze de vraag van Winny en ze keek haar even onderzoekend aan. Ze zuchtte even en luisterde naar de geluiden om haar heen.
Profiel bekijken
Indy

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 7:24 pm

Indy ving de woorden van Frieda op en grinnikte 'Al vanaf kleins af aan droom ik om een Rescue team te starten. Ik wil avonturen beleven, nieuwe plekken ontdekken en andere pokemon helpen. Ook al is het leider zijn niet makkelijk, dankzij dit doel, de steun van mijn vrienden en natuurlijk de dankbare blikken van pokemon die gered zijn, weet ik de 'kracht' bij elkaar te halen om het vol te houden.' Vertelde ze. Zowiezo was Indy een geboren leider, ook al wist ze dit zelf niet, haar ouders waren tenslotte leiders van een roedel en het zat gewoon in haar karakter. Langzaam kwam er een idee in Indy opborrelen, maar voor dat ze deze kon stellen verscheen er een Swinub. 'Hallo..' zei Indy kortaf maar toch vrolijk 'Ik ben Indy'. Nadat ze zichzelf had voorgesteld wende ze haar blik weer naar Frieda. Ze merkte dat ze een beetje zenuwachtig werd, misschien door de aanwezigheid van de nieuw aangekomen pokemon. Dit wist ze niet zeker, en om de swinub meteen weer weg te sturen was ook niet aardig. Ze besloot het nog even aan te kijken, ze konden altijd nog weggaan..

(moet gaan, ga eten.. bye!)
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 7:27 pm

Frieda luisterde naar de woorden van Indy ,,Het enige waar ik goed in ben is mensen helpen.." zei Frieda even zacht ,,Maar beloningen of bedankjes hoef ik niet.." ze keek even naar Indy, ook Frieda hield veel vand rondlopen, nieuwe dingen ontdekken en pokemon helpen. Al hield Frieda niet van met andere praten, met Indy praten vond ze niet zo erg. Ze glimlachte even naar Indy en toen naar Winny. Toch was ze nog een beetje zenuwachtig, maar dat probeerde ze maar te negeren.
Profiel bekijken
Indy

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 9:06 pm

Indy knikte, ja Frieda had gelijk, beloningen maakte haar ook niks uit. Bedankjes alleen als je onzeker van je zaak was. Ze glimlachde terug, Frieda was heel aardig. Een plotseling geborrel verbrak de stilte. Met blozende wangetje wende Indy haar blik even naar haar buik. Weer klonk dat zachte maar toch duidelijk hoorbare, gerommel. Het was van haar maag afkomstig. Ze grijnsde, haar buik herinnerde haar eraan dat ze al een tijdje niks had gegeten. Indy haalde haar Rescue tas van haar schouder af en opende gele flap. Binnenin lagen een paar appels, ze waren niet heel groot, maar toch erg lekker. Ze pakte er één, zette even een bedenkelijk gezicht op en pakte toen een tweede. Haar tas hing ze weer om haar schouder. Ze zette een lief gezicht op en reikte Frieda toen een appel toe. 'Wil je er ook één?' vroeg ze vriendelijk.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 9:12 pm

Frieda keek even naar de appel en toen weer naar Indy. Haar glimlach werd groter en heel voorzichtig pakte de de appel vast, ze keek Indy even aan en dacht na, ze had al zo lang niemand bedankt dat ze was vergeten wast je moest zeggen ,,Uuhm.." zei ze twijvelend en daarna zei ze met een grote glimlach: ,,Dankje.." en ze nam een klein hapje uit haar appel.
Profiel bekijken
Indy

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 9:24 pm

'Graag gedaan hoor!' zei ze vrolijk. Ze ging op haar kontje zitten en pakte haar appel met haar voorpotjes vast. Hongerig nam ze een hap uit haar appel, hhmm.. heerlijk. Haar maagje begon er alleen nog maar meer van te knorren. Dit verdween gelukkig toen ze meer van haar appel had gegeten. Ze bleef dooreten totdat ze nog maar een kleine klokhuis in haar voorpootjes had. Het sap van de appel droop van haar bekje en met een grijns veegde ze haar mond af. Ze lege het klokkehuis naast zich neer en ging er toen bij liggen. Haar maagje was nu goed gevuld en ze hoopte die van Frieda ook.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 9:26 pm

Frieda had haar appel met klokkenhuis en al opgegeten en keek na een tijdje Indy, die ook klaar was met eten glimlachend aan, toen keek ze weer naar Winny, die al een tijdje niks had gezegt, maar bijna meteen draaiden haar ogen weer naar Indy. Na een tijdje keek ze weer naar de lucht.
Profiel bekijken
Winny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 10:23 pm

Winny kuchte en keek een beetje om zich heen. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Als hij uber houdt iets moest zeggen. Hij kuchte en kek van Indy naar Frieda een beetje onzeker maar hij probeerde toch vrolijk te lijken.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 10:25 pm

Frieda glimlachte terug, ze haalde een berry uit haar eigen tasje, die bijna neit te zien was en die aan haar voorpoot bungelde. Er paste maar 2 berry's in.. 1 daarvan had ze eerder op de dag al aan Mavi gegeven.. Ze gaf de berry aan Winny, zodat die ook iets had en glimlachte.
Profiel bekijken
Indy

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 10:29 pm

Een beetje beschaamd keek Indy om toen ze het kuchje van Winny hoorde. Ze was hem een beetje vergeten.. stom. Snel stond ze op en opende ze haar tas en haalde ze nog een appel tevoorschijn 'Hier.. ik weet dat swinubs een grote eetlust hebben' en ze lachde lief bij wijze dat het een grapje was. Hierna wende ze haar blik weer naar Frieda 'Ik ga weer.. het was leuk jullie te ontmoeten' klonk haar zuivere stemmetje. Ze knikte naar Winny en Frieda en zette zichzelf toen weer in beweging.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 10:33 pm

Frieda keek naar Indy ,,Tot ziends, Indy.." zei ze zacht en ze keek Indy na, toen draaide ze zich weer naar Winny, ze wist eigenlijk neit wat ze moest zeggen dus ging ze maar gewoon weer zitten en keek ze om zich heen. Daarna rustte haar blik weer even op de kleine Swinub en ze glimlachte.
Profiel bekijken
Winny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 11:55 pm

Winny keek erg vrolijke en nam een hapje van beide en at ze daar na beide op. Pots verscheen er iets uit zijn tasje."Dit is mijn speciale stukje koek." Hij haalde het koekje eruit. het was warm en had een heerlijke geur en een dunne laag chocolade versterkte dat. "Hapje?" vroeg hij vrolijk aan Frieda. Jammer dat Indy al weg was...
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   do nov 05, 2009 11:58 pm

Frieda keek even glimlachend naar Winy ,,Als het erg belangrijk voor je is.." zei ze zacht ,,Kan je het dan niet beter zelf opeten..?" ze keek Winny even vragend aan en keek daarna even naar de lucht, waarna ze met haar ogen een pidgey begon te volgen, die vrolijk door de lucht zweerfde. Ze zuchtte even en keek naar Winny.
Profiel bekijken
Winny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   vr nov 06, 2009 10:09 am

Winny kuchte en zei toen "Mijn moeder zei dat als je iemand tegenkomt waarvan je 100% zeker weet dat die niet slecht is is laat hem of dan een hapje nemen." Hij knikte en glimlachte en keek naar de zelfde Pidgey.
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   vr nov 06, 2009 12:43 pm

Frieda keek daarna even naar Winny, haar ogen stonden emotiloos, maar ze had een klein glimlachje op haar gezicht. ,,Hoe weet je zo zeker dat ik goed ben..?" vroeg Frieda verbaasd, ze was wel goed, maar ze kon moeilijk geloven dat iemand na een tijdje al zoveel vertrouwen in haar had. Ze ging even zitten en keek Winny vragend aan.
Profiel bekijken
Winny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   vr nov 06, 2009 2:34 pm

"Dat voel ik...." zei Winny grijnzend en keek naar de lucht. Hij keek weer naar Frieda en knikte. "Dat voel ik....." Winny keek weer naar de lucht en weer naar Frieda
Profiel bekijken
Frieda

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   vr nov 06, 2009 2:36 pm

Frieda grijnsde even terug ,,Ik voel me schuldig als ik een hap van je koekje neem.." zei ze met een lichte grijns, maar haar ogen stonden nogsteeds emotieloos. ,,Ben je allang in Parola..?" vroeg ze na een tijdje en ze keek Winny vragend aan.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen..   

Net aangekomen..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: De Winkels-
Ga naar: