Explore a new world..

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

to the rescue!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Winny

Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

BerichtOnderwerp: Re: to the rescue!   zo okt 25, 2009 3:33 pm

(We kunnen dit gevecht beter tot ongeveer nog 5 posten door laten gaan anders wordt het een te korte missie)

Winnie keek DG raar aan en hij hield zijn pootjes in de lucht. Verschillende spier witte stenen vormden zich van kleine bolletjes tot echt flinke stukken brok boven Charizard en ze kregen een normale grijs bruine kleur en vlielen razend naar benden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Dark Ghost

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 23
Woonplaats : waarschijnelijk ergens in het Zeta kwadrant op dwerg planeet beta-1256

Character sheet
Leeftijd: Volwassen
Partner: ......
Team: ik werk liever solo....

BerichtOnderwerp: Re: to the rescue!   zo okt 25, 2009 3:41 pm

(ok)

DG vuurde zijn schaduw bal af, maar niet op de charizard, maar op het plafond, waardoor er nog meer stenen op de charizard vielen, maar de charizard had dit overleeft! deze was heel boos geworden en vuurde een vlammenwerper naar DG, deze miste net

(zit het boss battle theme van PMDEOTED te draaien xD)
Profiel bekijken
Winny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: to the rescue!   zo okt 25, 2009 3:49 pm

Winny vuurde een poeder sneeuw op de vleugels af die bevroren. Charizard kon niet meer goed vliegen en landde op de grond. De topjes van zijn vleugels zaten onder het ijs zodat hij zijn vleugels niet kon optillen. Een tweede lawine kwam vanaf het plafond op Charizard af. Maar Charizard stak zijn bevroren vleugels in de lucht zodat de stenen het ijs braken en Charizard gewoon verder on vliegen "Waat!!" Winny werd zo boos dat tientallen Lawines op Charizard af kwamen. Die simpeltjes werden ontweken.
Profiel bekijken
Dark Ghost

Woonplaats : waarschijnelijk ergens in het Zeta kwadrant op dwerg planeet beta-1256

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: to the rescue!   zo okt 25, 2009 4:03 pm

DG vuurde 3 shadowballs achter elkaar af waarvan er eentje raakte, de weinig schade deed "hmmm...wat is dat?" hij zag een sleep seed op de grond liggen "net wat ik nodig had" zei DG en wierp de sleep seed naar de Charizard, deze raakte en de charizard viel in slaap, DG deed snel dream eater waardoor de charizard wat HP verloor en hij wat opknapte
Profiel bekijken
Winny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: to the rescue!   zo okt 25, 2009 4:06 pm

"Ik heb een Idee. We kunnen nu hij slaapt er langs sluipen." Langzaam sloop Winny langs Charizard. "Oké DG als we bij het trappetje zijn doen we onze sterkste aanvallen tot hij is uitgeschakeld, word hij vangen, duiken we de trap af en kunnen we zo snel van het af komen." Swinub sloop tot voor de trap en de witte brok stuken begonnen zich al te vormen boven Charizard.

(PS Als we een team kunne krijgen. Wie word dan de leider?)
Profiel bekijken
Dark Ghost

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: to the rescue!   zo okt 25, 2009 4:12 pm

DG zweefde gewoon, want zweven maakt toch geen geluid en laade alvast een shadow ball op en toen vuurde ze hun aanvallen allebei tegelijk af. De Charizard wakker geworden door de klappen vloog snel weg.

Wish: Alsjeblieft, maak je posts langer, uitgebreider, gebruik leestekens, etcetera. Bovendien is dat geënter werkelijk waar nergens voor nodig. Je posts lijken dan iets langer, maar zijn vaak nog steeds niet lang genoeg, of nog nét.. Zoals nu. De regel is 2 regels, minimaal! Let erop.
Profiel bekijken
Winny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: to the rescue!   zo okt 25, 2009 4:37 pm

(En ik dan iets van Beta of Assistent leider ofzo? En wil je je posts wat uitgebreider en meer hoofd letters gebruiken het stoort me een beetje)

Winny rolde de trap af naar benden en keek rond. Een paar pokemon liepen rond en vielen nog niet aan. "He DG Hoeveel trappen moeten we nog vinden voordat we bij butterfree zijn?" vroeg Winny die alvast een Lawine aan het voorbereiden was voor een achterdochtige Houndoom.

(Ik moet gaan Ik kom misschien vanavond. Maar morgen en overmorgen en misschien ook de dag daarna kom ik niet meer online)
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: to the rescue!   

to the rescue!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: De Dungeons :: Flame Cave-
Ga naar: