Explore a new world..

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Mama!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bubble

Aantal berichten : 16
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: Nog erg jong..
Partner: No..
Team: Nee..

BerichtOnderwerp: Mama!   za okt 24, 2009 10:08 pm

''Mama, Mamaaa!'' Riep een schattige, blauwe pokémon. ''Mamaaaa!'' Riep ze weer. De traantjes stonden in haar ogen. Daar, midden in Valora Town, ja.. Daar stond een Manaphy Baby. De prinses van de zee, dus. Ze keek zielig rond. Het was zoals hoe het vaker was. Een Manaphy die geen Manaphy Mama had. Maar, ze kon natuurlijk niet alleen overleven. Ze had een nieuwe mama nodig! Maar, toen zij uit het ei kwam was ze helemaal alleen, beneden, in de Stormy Sea. Er was niemand bij toen ze hatchte, dus niemand waarvan zij dacht dat het haar mama kon zijn. ''Mamaaaa!'' Riep ze dus nog een keer, in de hoop iemand te zien die haar moeder zou kunnen zijn. Ze begon de hoop te verliezen. Maar, er moest echt iemand komen! Dus riep ze maar door, ''Mama.. Mama..'' De hele tijd. Tot dat ze het eindelijk op gaf. Met betraande oogjes liep ze verder, en maar niemand die kwam.. Tot ze zich omdraaide, en recht in de ogen keek van een pokémon..
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Mystery

Character sheet
Leeftijd: 6 months ♥
Partner: Gha.
Team: //

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 10:38 pm

Een kleine pokémon zwoof door de lucht. Ze hoorde een manaphy baby om haar mama roepen, en kon haar niet alleen laten. Ze ging naar de Manaphy toe. "Hallo!" riep ze, overdreven vrolijk. "Ben je je mama kwijt?" Ze kwam heel dicht bij met haar gezichtje, om goed naar de Manaphy te kunnen kijken. Snel ging ze achteruit, en ging ze met een plofje naast Bubble zitten. "Mamaa!" begon ze te roepen, net als Bubble.
Profiel bekijken
Bubble

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 10:40 pm

Bubble fronste, en keek naar de Mew. Toen deze heel dicht bij kwam met haar gezicht, vuurde Bubble spontaan een Water Pistool af, en grinnikte. ''Niet te dichtbij,'' zei ze wat arrogantjes. ''En, ik heb mijn mama nog nooit gezien..'' Zei ze zielig. Toen de Mew om haar moeder begon te roepen, begon Bubble weer te fronsen. Vreemde Mew, vond ze. Achja, kon geen kwaad. ''Mama!'' Riep ook zij weer, na een tijdje. En ze begonnen samen 'Mama' te roepen.. x']
Profiel bekijken
Levy

Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 21

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: Achi & Tim
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 10:41 pm

Levy maakte ondertussen zijn avondwandeling. Het beviel hem goed, nou hij een exploratie team had. Levy knikte tevreden. Opeens hoorde hij een geluid. Het leek wel gehuil! Levy liep richting het geluid. Was het dan zo dringend? Levy zou het zo merken..Levy keek om de hoek, en hij zag een mew en een manaphy. "Het lijkt wel of legendarische pokémons hier in overvloed zijn.." Dacht levy. Levy kwam dichterbij. "Hallo kleintje.." Zei levy. Levy ging gehurkt zitten en keek de manaphy aan. "Wat is er aan de hand..?" Vroeg Levy aardig.
Profiel bekijken
Bubble

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 10:44 pm

De Manaphy fronste, en keek naar de Magby. ''Ben jij mijn Mama?'' Haar ogen werden groot, ''Nee toch, hoop ik?'' Vroeg ze dom, en ze grijnsde. Hij was wel aardig. ''Ik ben mama kwijt. Ik heb haar nog nooit gezien.. Ik kwam uit het ei bij de Stormy Sea, en ben daar weggegaan.. En sinds toen ben ik op zoek naar mijn mama, eigenlijk.'' Ze snoof zachtjes. ''Ik ben Bubble, een Manaphy,'' stelde ze zich toen voor aan Levy. Zij, Bubble, was de sleutel tot de zeetempel, dat wist iedereen. Zij was de Prinses van de zee, dat wist iedereen vast ook. Ze zette een lief grijnsje op. ''En wie ben jij?''

Laatst aangepast door Bubble op za okt 24, 2009 10:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Mystery

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 10:45 pm

"MAMAAA!" gilde Mystery in Levy's oor. Ze vloog op, en draaide hyperactief rondjes om hem heen. Ze maakte een salto, en giechelde. "Mama spelen!" zei ze, en ze begon aan Levy's arm te trekken. Ze had geen idee dat hij geen mama was.. xD
Profiel bekijken
Levy

Character sheet
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 10:49 pm

"W-wat?!" Levy keek naar de 2. Levy dacht na. "Als ik voor mama speel zijn ze vast wat rustiger..en misschien luisteren ze dan ook naar mij!" Dacht Levy. Levy nam een diepe zucht. "Ik zal jullie mama wel zijn.." Zei Levy. "Maar jullie moeten wel goed luisteren naar mama!" Zei Levy. Levy was trots wat hij tot nu toe gedaan had.
Profiel bekijken
Mystery

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 10:53 pm

"Luisteren? Wat is dat?" vroeg Mystery, die weer ging zitten. Ze keek even om zich heen. Waarom was ze hier ook alweer..? Haar blik viel op Bubble. "Wauw! Een Manaphy!" riep ze blij. Ze stond op, en keek naar Levy. "Wauw! Een Magby!" zei ze blij. Ze liep een rondje om Levy en Bubble heen, en ging daarna weer zitten. "Wauw..." herhaalde ze, terwijl ze bewonderend naar Levy keek.
Profiel bekijken
Bubble

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 10:54 pm

''Papa, bedoel je.'' Zei Bubble na een korte stilte. ''Want, weetje. Ik denk dat jij mannelijk bent..'' Zei ze droog, ''Of heb ik dat fout?'' Ze grijnsde wat irritantjes. ''Maarja, ik zal luisteren, mammie..'' Zei ze met een pesterig toontje, terwijl ze de Magby speels aankeek. Ze vond het wel geweldig.. Met één sterke water pistool kón ze hem tegen de grond krijgen wegens het feit dat die move super effectief was, en haar kracht groots was omdat ze de beschermer van een Time Gear was, én de Prinses van de Zee.

Character sheet
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 10:58 pm

"Juist!" Levy keek blij naar Bubble. "Ze leren toch nog wat.." Zei Levy zacht. "Hoe heten jullie eigenlijk??" Vroeg Levy aan de 2. Levy wist niet hoe hij dit verder moest onderhandelen. Levy was zelf pas 13, dus hij wist niet goed hoe hij dit moest ondernemen. Tóch probeerde Levy het, met hopelijk een beetje succes.
Profiel bekijken
Mystery

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 11:01 pm

"Mystery! ♪" riep Mystery vrolijk. Ze grinnikte lief, en keek toen schattig naar Levy. "Mag ik melk?" vroeg ze lief. ze bekeek Levy goed, maar had geen idee hoe hij melk zou moeten geven. Ze gaapte even lief, en keek toen weer met glimmende oogjes naar Levy.
(Omg... XD)
Profiel bekijken
Bubble

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 11:03 pm

''Zoals ik net al zei, ik ben Bubble,'' Bubble zuchtte. ''Ben jij een Exploration Team lid? Dan heb ik namelijk misschien leuk nieuws.. Maar, daarvoor heb je wel al wat ervaring nodig..'' Ze keek hem grijnzend aan. Ja, ze had een uitdaging voor hem. Een speciale missie. ''Of durf je niet?'' Ze zette een uitdagend grijnsje op, en keek Levy aan, wachtend op zijn reactie. ''Ik zal het uitleggen. Ik ben de enige sleutel tot de tempel van de zee. Want ik ben Manaphy, de prinses van de zee...'' Ze keek Levy aan, en grinnikte.

Character sheet
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 11:05 pm

Levy dacht even na. Waar zou hij nou melk vandaan moeten halen..? Opeens wist Levy het! Levy had een pakje moomoo milk gekregen uit de ambipom storage. Levy haalde de melk tevoorschijn. "Melk!" Zei Levy. Levy gaf de moomoo milk aan Mystery. "Tevreden?" Vroeg Levy. Levy hoopte van wel. Hij had niet meer dan 1 moomoo milk gekregen... Levy zuchtte. Toen keek Levy naar Bubble. "Missie? Speciaal?" Levy zijn ogen begonnen te glunderen. "Daar hoor ik graag meer over!" Zei Levy blij. Levy luisterde wat Bubble nog meer te vertellen had.
Profiel bekijken
Bubble

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 11:07 pm

''Zoals ik al vertelde, de tempel van de zee. Eerst zal je de Stormy Sea doormoeten.. Ik zal je begeleiden. Als je daar doorheen bent gekomen, zal ik je verder kunnen leiden naar de zeetempel.. Daar zijn vele schatten te vinden..'' Bubble keek Levy aan. ''Ik ben er nog nooit geweest, maar elke Manaphy wordt geboren met het instinct om de Zeetempel te kunnen vinden, waar zij ook mag zijn,'' zei Bubble rustig, en ze keek Levy aan. ''Dus, wat denk je?'' Ze grinnikte wat.

[Moet gaan, niet te ver doorgaan, graag. «3]

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 11:08 pm

Mystery inspecteerde de melk aandachtig. Het zag er goed uit, maar ze moest iets vragen. 'Heb jij dit zelf gemaakt?" vroeg ze aan Levy. Ze nam een slokje melk, en werd helemaal hyper. Ze vloog op, en maakte wat salto's. Daarna knalde ze tegen levy aan, en begon ze heb uitbundig te knuffelen. "Lekker, mama!" riep ze vrolijk.
Profiel bekijken
Levy

Character sheet
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   za okt 24, 2009 11:12 pm

"Alsjeblieft.." Zei Levy droog tegen mystery. Levy wist niet wat hij moest zeggen op het verhaal wat Bubble vertelde. Levy voelde zich helemaal fit. "Dat! Ja dat! Dat wil ik doen!" Levy deed een raar sprongetje. "Begeleid me, alsjeblieft.." Zei Levy. "Ik heb altijd al zoiets leuks willen doen.." Zei levy zacht. Levy hoopte dat Bubble ja zou zeggen.
Profiel bekijken
Bubble

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   zo okt 25, 2009 1:59 pm

''Aha!'' Bubble sprong wat rondjes. ''Jij wilt dus de tempel van de zee ontdekken,'' ze grinnikte. ''Heb jij een exploration team..? Die zul je nodig hebben, want een kleine Magby kan dit niet alleen!'' Riep ze grijnzend uit. Ze sprong nog meer rondjes, en deed een bubblestraal de lucht in. De bubbels vlogen rond, en leken wel licht te geven door de zon..

Aantal berichten : 111

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   zo okt 25, 2009 2:08 pm

Achi kwam aangewaggeld, zijn pootjes waren kort. 'Levy! Waar ben je!'Riep hij droog. Hij had de dag ervoor al wat rondgelopen door de stadje dus nu kende hij de weg een beetje. Achi keek heen en weer tot hij een Mew, Manaphy & Magby zag. De Magby was zeker Levy maar wat deed hij met 2 legends? 'Hé Levy!' Riep achi hard toen hij naast levy stond. Achi draaide zijn hoofd even om naar Bubbel Mystery. 'Ehh, Hallo?'

Character sheet
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   zo okt 25, 2009 2:15 pm

"Tuurlijk! Ik zal ze meteen informeren!" Zei Levy tegen Bubble. Levy had er nou al zin in.. Opeens hoorde Levy zijn naam. Levy draaide zich om. "Hey, achi!" Levy rende naar Achi toe. Levy vertelde over wat er zou gebeuren. "En dit zijn..eh.." Levy keek naar Bubble en Mystery. "Hoe heten jullie eigenlijk..?" Vroeg Levy die niet opgelet had wat de namen waren. (Hierbij bedoel ik vooral Mystery xD)

(Sorry had de namen niet goed gehoord xD)

Laatst aangepast door Levy op zo okt 25, 2009 2:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Bubble

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   zo okt 25, 2009 2:17 pm

Bubble schreef wat op een blaadje, en snoof. Hierna keek ze droog naar de Cyndaquil, en gooide het blaadje naar hem toe. ''Tee-Hee!'' Riep ze droog. Ze sprong wat rondjes, en keek de Cyndaquil aan, en pakte het briefje af. ''Tiehie. Hoor jij ook bij het team van die Magby?'' Grijnsde ze, terwijl ze hem doordringend aan keek, anders was het briefje niet voor hem, natuurlijk. Toen Levy vroeg hoe ze heetten, snoof Bubble hard. ''VOOR DE DERDE KEER, IK BEN Bubble.'' Bubble's oogjes schitterden, ''Manaphy, de prinses van de zee, de sleutel tot de tempel. Bubble, vergeet die naam niet meer, wil je?'' Ze schoot een bubbelstraal af op Levy.

Bubble schreef:
Client: Bubble! ♪
Objectief: Uitdaging! ♫
Plek: De Tempel van de Zee, beneden aan de Stormy Sea! ♪
Message: Yeay. Jullie zijn officieel uitgedaagd om de schat van de Tempel van de Zee te proberen te zien! ♪
Prijs: De schat, natuurlijk! ♫

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   zo okt 25, 2009 2:19 pm

Achi keek even raar naar Levy, hij was nu helemaal geïnformeerd. 'Je weet dat het gebied waar we naartoe gaan uit waterpokemon bestaat.' Zei hij rustig en bang tegelijkertijd. 'En de zee tempel is onder water alleen heel soms heel even boven water.' Achi zijn ogen werden groot. 'Dus als we in de Zeetempel zijn en hij weer onder water gaat zijn we dood!' Achi keek weer naar levy. Was dit wel een goed idee? Als rescue Team moesten ze het doen, pokemon helpen als ze in nood waren en nu ze de missie hadden aangenomen konden ze het niet meer afwijzen.

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 23

Character sheet
Leeftijd: 14 jaar.
Partner:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   zo okt 25, 2009 2:24 pm

Tim kwam aanlopen, eindelijk is winkelen! Hij keek in het rond, het was er est druk. 'Ik ga maar is kijken of ik bekende zie..' zei hij tegen zichzelf. Zoekend liep Tim in het rond. Hij liep langs een struik en zag een Cyndaquil, Achi! Hij rende op hem af en riep: 'Hé Achi!', Eenmaal aangekomen bij Achi keek hij naar een Manaphy.
Profiel bekijken
Achi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   zo okt 25, 2009 2:29 pm

'Oh, hallo Tim!' Zei achi rustig. Hij keek naar Tim die er nu ook was. De team was helemaal compleet. 'We hebben nog een missie.' Zei hij rustig. Hij dacht even aan water en begon te trillen. 'Jammer genoeg is de missie bij de water pokemon gedeelte.' Achi keek even naar manaphy en zuchtte hard. Achi keek even naar zijn tasje. Hij had nog veel item's bij zich. Oran Berry's , Warp Seed en nog veel meer.

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   zo okt 25, 2009 2:36 pm

Bubble zuchtte, en keek de drie aan, plus dan die vreemde Mew, maar die ging toch niet mee. Ze snoof eventjes vaag. ''Hier is het blaadje!'' Ze gaf het blaadje aan Achi, en grinnikte. ''Dagdag! Ik zie jullie op de bottom.. Wees niet te laat, ik houd niet van wachten! ♪'' Riep ze, voordat ze weg hupte, op weg naar de bottom van de Stormy Sea. Ze zou wachten.. Kijken of ze het zouden halen...

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   zo okt 25, 2009 9:02 pm

Mystery keek vreemd naar Bubble, die weg hupte. " Daag!" riep ze haar na, terwijl ze vrolijk zwaaide. Ze vloog een rondje om Team Vulcano heen, en grinnikte. "Ik ben Mystery!" zei ze, recht in Levy's oor. "Jij moet echt je echt eens wassen..." grinnikte ze lief, terwijl ze zich naar Achi en Tim keerde. Ze keek moeilijk naar de twee. "Wie van jullie is papa?" vroeg Mystery. Levy was al mama, dus had ze alleen nog een papa nodig.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Mama!   

Mama!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: De Winkels-
Ga naar: